love the way you lie

jag vill ha sommarlov. men jag kommer aldrig mera ha sommarlov, inte ett riktigt sommarlov iaf.. trist! känns inge kul att redan ha börjat jobba, visst har jag jätteroligt där och alla är trevliga osv, men jag vill ha lov! men jag får se pengarna och turkietresan i augusti som min motivation!

Idag var jag iaf på IKEA med mamma, pappa och mormor. Vi handlade lite till mitt "nya" rum, ska ju som sagt göra om i mitt rum. Så de vart lite lampor, krokar, spegel osv. Sen blev de middag i stugan :) men nu ikväll har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, eller om jag ens ska hitta på något alls? är typ trött, men inte sovtrött, så vill typ ändå göra något. Hade velat vara med min älskling, men han orkade inte... trist, trist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0