snart så, snart så

Om 26 dagar så får jag äntligen träffa Anna. Då vi kommer ner till Turkiet. Jag längtar så mycket så jag snart kommer spricka! Vet att du mest troligen inte läser de här Anna men du ska veta hur mycket jag saknar dig gumman.. Känns helt tomt utan dig, de är sant! Vi hade som våra små "grejer", som våra kvällspromenader med lillsirran runt porsön, när vi tog partypeggan till kvantum flera kvällar och köpte godis och hyrde film och myste hemma hos dig och alla kvällar vi skrev på msn och du sa att du var sugen på att ta några vinglas, då var jag nere hos dig en halvtimme senare med vinet i högsta hugg, haha. Låter nu som att du varit borta i ett år och att vi aldrig mera kommer ses. Men jag saknar dig faktiskt jättemycket.. Tur att jag snart får träffa dig och att du inte stannar kvar där borta så länge efter jag åkt hem, hoppas jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0