21 juli

Är på jobbet just nu. Men vi har inget att göra, så de blir mest att läsa bloggar, glutta runt på fejjan och spela Bitch och Mahjong (har blivit beroende av dom två spelen..). Annars så rullar dagarna på i sakta mak som vanligt.

Ikväll klockan sju ska jag på bilbingo i Måttsund med Amelia och kanske Josse :) hoppas vi har bättre lycka denna gång än när vi var i Skogså. Hade ju inte suttit helt fel med lite pengar just nu, då jag haft hela 29 kr på mitt kort i två veckor.. Men de är tur jag har toppenföräldrar som lånar pengar åt mit så snällt tills jag får lön =) Och på tal om lön så kommer den nog på fredag, eller måndag? har ingen aning eftersom 25e är på söndag. När borde man få? Vill iaf ha den nu, känner att jag inte fått shoppa på länge och jag behöver mycket nytt! (ja mamma, de är faktiskt sant). Men det blir ändå att spara mycket tull Turkiet :)

Okej, de här var ett sjukt onödigt inlägg som nog ingen kommer läsa, men har så sjukt tråkigt så de var bara lite tidsfördriv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0