19e juli

Känner att jag inte är så aktiv här på bloggen, men har som varken lust eller något speciellt att skriva om, det händer som sagt inte så mycket intressant i mitt liv. Allt jag gör är att jobba varje dag (förutom helger) och umgås med Erik och kompisar, ganska trist sommar då jag vill kunna ligga och pressa varje dag, kunna vara vaken hela nätterna och allt de är.

Det som hänt sen senast är att min moster, mina kusiner och hennes man från USA har varit hos oss i två och en halv vecka. De var superkul och träffa dom, trots två år sen sist. Men lite trist att jag har jobbat varje dag så har inte kunnat hitta på nå skojs med dom.. Men vi får ta igen det nästa sommar då vi planerat att åka dit :)

Jag har även hunnit ta körkort :D äntligen säger jag bara! Fyfasen vilken känsla de var alltså, klart de bästa jag gjort i mitt liv. En enorm lättnad, alltså en sak mindre att tänka på. Och de är ju hur kul som helst att köra bil, fast nu vill jag bara ha en egen bil så är allt toppen :)

Nu är det också mindre än en månad kvar till Turkiet med mina underbara vänner, och jag håller på länga ihjäl mig! Shit vad kul de kommer bli. En vecka i utlandet med min älskade pojkvän och mina underbara fina vänner, kan inte bli bättre :)


Kommentarer
Postat av: fridaaaa

de var på tiden:D

2010-07-20 @ 17:40:56
URL: http://frrridar.blogg.se/
Postat av: Anonym

att du skrev alltså:D

2010-07-20 @ 17:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0