spöke?

Igår (söndag 31/1) så började jag dagen med att vakna upp vid sidan av Amelia! En riktigt härlig lördagskväll hade vi! Sedan blev jag bjuden hem till Erik för middag och fika eftersom han fyllde 19 år :) Grattis igen snygging! Har inte köpt någon present åt han ännu.. Men han får den om någon dag :) Sedan var vi bara hos han hela kvällen, lyssnade på musik och myste :) Sedan kom Anna och Jennifer så for vi till ErikB där även Oscar var. Mycket trevligt :)
Sedan blev de Kvantum och vidare hem till Anna, där vi nu har konstaterat att de spökar! Väldigt läskigt om jag själv får säga de.. Eftersom de är massa konstiga vita "märken" på hennes köksskåp på alla bilder vi tog i fredags, så vi började fota lite nu när vi upptäckte de, och även fast vi torkade av skåpen ifall de bara skulle vara nå smuts så var märkena/ljuset kvar.. Jävligt läskigt!!! Och när både Erik och Oscar höll sin hand på skåpet så blev märket/ljuset inte bara på skåpet utan även över deras händer!! Fyfan får gåshud..
Men nu ska jag börja runda av, ska försöka sova så jag kanske tar mig upp i morgon!
Natti!

Kommentarer
Postat av: ida forsberg♥

svar:

jo jag vet! men de var från henne som jag tog min inspiration :) men tycker de alltid är roligt att försöka göra nåt "eget" än att köpa de, för de brukar bli så mycket billigare :)

2010-02-02 @ 15:41:09
URL: http://iiidaforsberg.blogg.se/
Postat av: ida forsberg♥

svar:

Jodå! hatar folk som är anonyma och speciellt när man märker att de är nån som "känner en/vet vem man är" då blir man bara mer arg :(

2010-02-02 @ 19:31:34
URL: http://iiidaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0