söndag

har just varit ute på en promenad med mamma. de var riktigt skönt i början men sedan började det blåsa så mycket.. men det blev en promenad på ca en timma!
igår blev det faktiskt en riktigt trevlig kväll! blev bjuden på tacos hemma hos ErikB med massa andra boys :) gott!
sedan började dom spela nhl tror jag de var, och då kom amelia och höll mig sällskap :) vi åkte på kioskpiraten och köpte lite godis, spelade massa kort och hade det supertrevligt! även erik och kenny kom förbi en sväng mot slutet. var hemma just efter ett tror jag, men de var helt klart en superlyckad kväll!
ska nu bara ta de lugnt, se tv och snart gå och byta om. ska på middag hos farmor kring fyra..
detta är då en del av den "fina" lägenheten vi hamnade i för någon helg sen!

Kommentarer
Postat av: blomman

hahahha snygg och fräsh läggan va ;)

2010-01-17 @ 15:18:10
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: anna

2010-01-17 @ 17:26:37
URL: http://aa
Postat av: anna

det ser typ ut som att det var hos mig? eller?

2010-01-17 @ 17:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0