lördag

Mår faktiskt väldigt bra idag, jämfört med vad jag trodde att jag skulle göra. Kvällen tillbringade vi då på Cleo igår! Vi började iaf hemma hos Anna, trevligt och så! Kön till Cleo var de värsta jag varit med om! Tunnstrumpor och skyhöga klackar var väl inte riktigt den bästa idén jag haft.. Kallt och jävligt, och kön rörde sig inte allt för snabbt framåt.. Kvällen var lite blandad, ena stunden rolig och andra stunden tråkig. Hela kvällen hade nog varit botten om jag inte varit med så underbara människor :)
Men idag är det en ny dag! Jag mår prima, och min huvudvärk har försvunnit :D (peppar peppar ta i trä) Så jag ska nu gå upp och duscha och sedan börja göra mig klar inför kvällen :) Amelia kommer nämligen och hämtar upp mig mellan 3-4 och därefter ska vi inhandla massa gotta och hämta pizza :D Satans vad jag längtar efter pizzan! Är ju så sjukt gott att äta flott "dagen efter", haha! Sedan kommer även ErikB och ansluter sig :) Så de kommer nog bli en toppenkväll med mina två älsklingar :) hahaha Vad skulle jag göra utan er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0