godnatt

ligger i sängen. har gjort det ett bra tag nu. har nämligen sett alla fyra paradise avsnitt som varit i veckan eftersom jag missat dom! sjukt tråkigt att Catja var tvungen att lämna. och vad fan är de för fel på Pontus? han är ju helt störd? fattar inte vad han håller på med. hur kan ens en sån människa få komma in i huset?
idag har jag varit med Anna och Jennifer efter skolan. vi åkte till anna och spelade Skip-bo tills vi skulle hämta hennes mamma i sunderbyn. efter det åkte vi till Erikb, fikade, spelade kort och svamlade på! jag och Jennifer stannade hos Erik medan Anna for till frissa för att klippa sig och färga håret brunt! Sedan spårade det för mig och Jennifer totalt! hahah kan tänka mig att Erik ville att vi skulle gå hem på en gång... stackare
nu börjar jag bli riktigt trött. behöver verkligen komma i säng i tid för en gångs skull! börjar tidigt i morgon.. och efter skolan blir det att sola med Amelia!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0