blått

känner mig lite nere. dock gjort de till och från ett tag nu.. men livet är hårt!

Idag trillade det ner en liten avi i våran brevlåda från Nelly. vilket var avin till mina skor! Glad tjej. Jag och mamma tog en promenad ner till Ica för att hämta ut dom. Gosh så snygga dom var på alltså! dom satt som en smäck på foten. Väldigt glad att jag tog en 36a då en 37a hade blivit förstor. Men dock är det ju sommarskor, så kommer inte använda dom nå mycket nu, men vid vissa tillfällen nu så :) Dom har en kilklack på 11 cm, dom är blå, öppna och har en peeptoe :) supernajs! tänk på sommaren till ett par riktigt solbruna ben, den lilla svarta och ett härligt svall i håret!
Hur som haver så ska jag nog faktiskt sova snart. Är riktigt trött, de svider till och med i ögonen på mig.. kan egentligen ta sovmorgon till tio i morgon ist för att börja 8.15, men då kan jag inte jobba något med mitt projektarbete eftersom vi har tid för de i morgon på morgonen. Så jag tar vara på den tiden och pallrar mig till skolan 8.15 :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0