visste ni..

att jag vill - bli rik
att jag har - världens bästa vänner, familj och pojkvän
att min senaste kyss - Var i förrgår
att jag lyssnar mycket på - musik
att jag funderar på - att pysa till Norge med Amelia och jobba i sommar
att jag pratar - snabbt som tusan
att jag inte gillar - falska personer
att min första riktiga kyss - var för flera år sedan
att jag avskyr när folk snackar - dynga
att kärlek är - en vacker grej
att jag gillar - Erik
att jag alltid kommer att - prata fort
att jag är förälskad i - Erik
att sist jag grät var - för kanske en vecka sen eller nå
att min mobiltelefon är - seg
att när jag vaknar på morgonen - vill jag skjuta skallen av någon
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna och tvättar bort sminket
att idag har jag - varit i skolan för en lektion på 45 min...
att jag just nu tänker på - hur najs de kommer bli med bodypump ikväll
att i kväll ska jag - bränna fett
att i morgon kommer jag - vara i skolan sen festa
att jag hoppas - att jag får ett bra jobb med mycket pengar
att jag verkligen vill - fara utomlands med mina närmaste vänner nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0