Tisdag

Är så sjukt less på skolan nu! Åker i princip till skolan bara för att sitta i matsalen, för vi gör inget på våra lektioner så de känns så ovärt att ens åka dit.. Idag pratade vi iaf om studenten, bestämde lite kring flaket osv, men nu har vi iaf ett flak fixat :) Kan inte förstå att de snart är studenten och att detta är min sista termin i skolan! Helt sjukt. Och på tal om avslutning etc. så var jag även idag och kollade på balklänningar :) Har hittat en jag ska beställa i morgon, fast måste dit först och måtta osv så jag vet vad jag ska beställa för storlek :) Den blir nog najs!
Men nu ska jag ta de lugnt, duscha och sedan invänta finalen av Paradise hotel :D Har hört av flera att dom vem vem som vinner paradise och vem de är osv, och jag vill inte tro på de, för jag hoppas på en annan :)

Kommentarer
Postat av: emma & matilda

Jättefin blogg! :)

2010-02-04 @ 15:19:36
URL: http://bastakusiner.blogg.se/
Postat av: ida forsberg♥

svar:

jaa :O men de är ju bra att du inte gör! :)

2010-02-06 @ 14:56:05
URL: http://iiidaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0