summer

Är på väldigt bra humör just nu! Fick nyss veta av mamma att vi ska boka resan till Turkiet redan ikväll :D Trodde faktiskt inte att de skulle bli av om jag ska vara helt ärlig. Fyfan vad glad jag är :D Kommer ju bli perfa! Kikade också nyss in på H&M´s hemsida för att kika på lite sommarkläder, för jag behöver lite uppgradering faktiskt :) sa ju att jag skulle spara mina pengar och de ska jag också! Men måste bara skaffa lite nya kläder först och sedan spara resten :) Jag lovar mamma!!
Här är några plagg jag vill ha:


Kommentarer
Postat av: frida

den turkosa bikinin har jag också beställlllllt :) och typ 10 plagg till hehe:D kul, då åker ni typ samtidigt som oss, fast till turiket:)

2010-02-23 @ 16:06:18
URL: http://frrridar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0