sol

Blev inte en så tråkigt kväll igår faktiskt. Var ute och promenerade och gick förbi Erik, där jag stannade kvar resten av kvällen :) Var faktiskt supermysigt! Älskar dig <3
Idag är det riktigt fin väder ute! Kände att jag verkligen inte kunde sitta inne när solen lyste så fint, plus att de bara var -5 grader :) Så jag tog på mig kläder och drog ut på en promenad! Gick faktiskt en liten sväng på isen och runt lite överallt :) Men skönt var det iaf! Fast hade varit trevligare med sällskap.  Men nu sitter jag iaf och dricker vatten och äter rostade solrosfrön, supergott! Ska strax duscha, en riktig långdusch ska de bli!
Var ju och tränade med pappa igår, biceps, triceps och lite mage. Och när jag vaknade idag trodde jag fan att jag skulle ! Fyfan vilken träningsvärk jag har i armarna, helt sjukt! Och träningsvärken i magen sitter fortfarande i.. Har bokat in bodypump i morgn eftermiddag också, längtar!
Ikväll blir det nog att bara ta det lugnt! Ska beställa min studentklänning när mamma kommer hem också :) Hade hittat en annan förut från Stylebystars men den fanns inte kvar i min storlek :( men har hittat en annan superfin nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0