snakemountain

Var faktiskt riktigt skönt att sitta en stund på ormberget med ett gäng härliga människor och dricka varm choklad! Frös inte alls förutom om fötterna, men det gör jag ändå alltid så de spelar ingen roll vad jag har för skor.. Fick också tillfälle till att ha min nya jacka från Volcom, och den höll värmen perfa!

Juste, jag ska kanske till turre i maj med la familia :D Kan nog bli toppen! Vi har hittat ett jättefint hotel som ligger både nära stranden och bazaaren, plus att de är superbilligt med al inclusive! Hoppas verkligen att vi bokar det. Och blir det så åker vi den 16e maj. Blir ju perfekt så där just innan studenten och balen :) Så nu ska jag iaf börja spara pengar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0