smärta

Jag har superont i mina fötter.. Har varit på stan med amelia sedan klockan elva och tog halv tre bussen hem. Och dum som jag är hade jag mina kängor på mig och dom är så jäkla hårda under hälen så nu har jag ont.. Vi lunchade på max och hade det supermysigt :) Köpte mig ett halsband, en halsduk och ett par skinnpantieees! äntligen. Kanske lägger in någon bild sen. Amelia sov ju som sagt här, och vi hade det riktigt trevligt igårkväll! Vi var med jennifer och ErikB. Hyrde skräckis och spelade games :) Jag och Jennifer segrade självklart!

Mindre roligt var det i morse när pappa kom in kvart i nio, tände lampan och sa att vi var tvungna att kliva upp då en gubbe skulle komma och sätta upp våran nya parabol och dra massa sladdar genom mitt rum.. Så ja, jag har klivit upp klockan nio idag, kommer fan slockna tio ikväll..

Ska nu ligga här i sängen och kika på tv ett tag, och njuta av att jag äntligen kan se tv i mitt rum, och att jag äntligen fått en boxer så jag har alla kanaler! Nu ska jag bara vara ett änglabarn så kanske jag kan få en ny tv också?:) Efter middagen ska jag tralla ner till erik också :) Kände mig som en riktigt snäll flickvän idag så jag köpte en hel nussedosa åt Erik som han ska få :) Så generös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0