olivgrön

Fick aldrig med mig Erik till Piteå, fast jag hade nog inte förväntat mig att han skulle följa heller lat som han är! Sorry för mycket tjat om balklänningar hit och balklänningar dit.. Men när vi kom till Cindirella fick jag prova klänningen igen med skor och med axelbandslös bh för att se om den behövdes sys upp/in osv :) Är så kär i klänningen! Den är typ raka motsattsen för det jag hade tänkt mig att ha till balen. Hade tänkt mig en stor "pluffsig" barbieklänning, men icket sa nicket! Och de jag är mest "chockad" över är att jag valde en klänning som var olivgrön! Inte alls min färg, men tycker själv att jag passade jättebra i den färgen när jag är så mörkhårig :) Så nu är klänningen äntligen min och hänger så fint under trappen för 2900 kr!

Köpte även ett par snygga svarta dojjor till studenten, som jag även ska ha till balen. Praktiskt om inte annat! Inte dyra heller! Dom gick för bara 399 kr, som hittat :) Snygga som tusan är dom också ;)

Nu tänkte jag se Vinterspelen i Åre 2010, eller iaf kika om de är värt att se ;) Efter de så ska jag nog faktiskt sova! Känns som att jag behöver komma i säng i tid för en gång skull, är trött redan nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0