mes

Var på afro med Josefine tidigare ikväll, och det var helt underbart! Svettigt som tusan, men de ger! Så vi har bestämt att vi ska gå på det varje måndag :) Och i morgon är det core som gäller!
Ska nu gå och lägga mig tidigt för en gångs skull. Och i morgon bär det av till Piteå, tror de var nå "Framtids mässa" eller nå liknande? Kan nog bli trevligt.
Och bara för att någon mesig liten idiot ska kommentera och ha sig anonymt som vanligt om att jag är så ful och lalala så tänker jag lägga ut dessa skor igen. För JAG tycker dom är skitsnygga, och det är JAG som kommer använda dom om jag köper dom inte DU? Fast det kanske var för svårt för dig att förstå? eftersom du verkar ha jävligt svårt för dig att förstå att du fan inte behöver kommentera om du inte kan stå för vem du är! Omogna lilla skit!




Kommentarer
Postat av: AHAHAAhAhAA

HAHAHAHA MEN ALLTSÅ SERIÖST, TROR DU JAG BRYR MIG?:P PÅ TIDEN ATT DU RÖR PÅ DIG, DU ÄR SÅ JÄVLA TJOCK.... men skorna skulle nog passa dig, ni är lika fula:)

2010-02-15 @ 21:43:58
URL: http://HAHAHA
Postat av: Sandra S

men palla din lilla tönt skaffa dig ett liv! Sara är skitsnygg och jag tror inte dina sjukt omogna kommentarer kommer ändra på det!

2010-02-15 @ 22:42:46
URL: http://sandraasandstrom.blogg.se/
Postat av: karin

åh herregud, den anonyma människan som kommenterar har verkligen problem med sig själv. Även fast han/hon, (gissar på hon)inte insett det ännu vet ju iaf vi andra hur det ligger till :)

Fast du verkar vara en stark tjej som inte tar åt dig, fortsätt så!

2010-02-15 @ 23:03:12
Postat av: jerry

Om hon nu "inte bryr sig" varför kommentera? den anonyma skulle behöva något mer innanför pannbenet! Vilken patetisk människa! Man har ju en gissning vem det är..

2010-02-17 @ 09:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0