lördag

Åkte med mami och papi till Piteå idag för att gå på Cinderella och kika om dom hade nå balklänningar. Hade inte så höga förväntningar, men jag hittade faktiskt äntligen klänningen jag ska ha på balen! Grymt nöjd. Föll för den direkt! Och de var inte alls en sån färg eller modell jag hade tänkt mig att ha, men den satt som ett smäck! Perfekt helt enkelt! Sedan gick vi en snabb runda på stan och tog även en fika, jordgubbscheezecake och cola!
Efter trippen till Piteå for jag och papi ner på Stil för att träna lite! Inge kondition idag utan bara gymmet. Biceps, triceps och lite mage blev de! Hade redan träningsvärk i magen sedan idrotten med pilaesbollarna så de var sjukt skönt att träna med den ;) haha Och jag känner redan nu att mina armar kommer vara som maskar i morgon.. Men jag gillar träningsvärken!
Nu för övrigt har jag nog så tråkigt som man bara kan ha.. Finns inget att göra, ingen att vara med för den delen heller.. Eller hade kunnat åka till Amelia men då var jag tvungen att åka hem så tidigt för att papi inte orkade sitta vaken, och då kändes de inte värt att fara.. får ta de någon annan dag :)
Så nu tänkte jag faktiskt ta vara på den här tråkiga dötiden och vara lite hurtig iaf, så jag ska klä på mig och gå ut på en promenad :) Hoppas jag inte fryser ihjäl bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0