ljuvligt

Varit på afro ikväll med Josse, helt lovely! Älskar det. Man får vara sig själv, släppa lös allt, vara hur ful som helst och bara stå och skaka lös hela kroppen! Kommer helt klart bli min måndagssyssla framöver.

För tillfället sitter jag och lyssnar på Martina Lundbergs album The willow på spottan, och de är ju helt underbart! Örongodis för tusan. Nu blir det dusch och hopp i säng. I morgon är det friluftsdag och den ska jag spendera på ormberget med massa härligt folk. Köldgränsen var på -20 grader, men enligt yr.no skulle de vara -16 grader och sol :) så jag hoppas på de! för jag vill verkligen, roligare än att sitta hemma helt klart!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0