död

Denna helg har varit rätt så död. Fredagen spenderade jag först hos Erik, kikade OS och sånt där tråkigt. Sedan hämtade Amelia upp mig eftersom hon skulle köra Elin och Malin till Cleo så jag höll henne sällskap i stan tills dom skulle hem. Var ganska så trevligt!

Lördagen började jag med middag på Allstar med mamma, pappa, Stina och Peter. Supergod mat, och tog en helt underbar milkshake till efterrätt! Åkte sedan till björx till Per där det var fullt med folk. Trodde dock att vi skulle vara där hela kvällen, men ack så fel jag hade. Hann bara vara där en halvtimme max så vara bara att promenera hem.. Det sög!
Idag söndag ska jag bara ta de lugnt. Ska snart ut på storis med mamma och mommo. Har inga planer för kvällen. Blir väl antingen att kanske vara med Erik eller nå. Vill typ fara till Amelia, får ringa henne sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0