body

Nyss varit på bodystep, just ätit lite mat för att få tillbaka lite energi! Bodystep för övrigt var inte riktigt min grej. Kände mig helt lost! Ingen kordinationsförmåga fanns överhuvudtaget hos mig.. Kanske måste gå på de ett antal gånger för att kunna hänga på i övningarna/tempot. Men de var sjukt svettigt vill jag lova, fyfan! Blev en ytterst kort sväng i gymmet med josse och blomman efteråt för lite mage. Men nu är de bara duscha och ladda om för bodypumpen i morgon :D Är taggad som fasen! Längtar ännu mera till afron på måndag!

För övrigt idag så har jag inte varit i skolan. Vi arbetade med vårat svenskaarbete hemma hos Anna istället. Det blev även en hel del surr om sommaren också, och gud vad najs de kommer bli! Lite utomlandsjobb (förhoppningsvis) och sedan Turre i någon vecka. Kommer nog bli toppen eftersom jag kommer vara med toppenmänniskor som Amelia, Jennifer och Anna :)

Kommentarer
Postat av: ehm....

du ser ut som en gris:o

2010-02-10 @ 20:32:49
URL: http://..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0