alla hjärtans dag

Jag började min dag med en promenad ner till Erik i den stekande solen i full skotermondering (för långa täckbyxor och 3-4 storlekar för stora skor + ryggsäck) och de var svettigt vill jag lova! Vi skulle nämligen ut på en liten skotertripp med Jennifer, Danne och Per. Det var riktigt kul och mysigt! Grillning och massa skratt. Stor eloge till Per som orkade tolka på snowboard efter skotern hela tiden! Vi måste verkligen åka ut flera gånger. Det som gjorde dagen ännu bättre var det underbara vädret, de var ju riktigt soligt och varmt!

Efter skoterturen åkte jag och Erik hem till han. Av med alla kalla/blöta kläder och så kröp vi ner under täcket och såg klart 2012, filmen var sådär. Efter filmen väntade badkaret på oss, och de var riktigt mysigt!

Älsklingsmaten fick jag till middag hemma! Fick även en liten present, hårlotion och spray från got2be <3 Lindt chocklad och geléhjärtan. Gav faktiskt ingen present till Erik i år vilket jag gjort alla andra år, fast jag tycker att det räcker med att man bara umgås för det är ju inte presenterna som gör dagen, eller hur?
Jennifer och Danne


Danne och Per


Danne


Kollar man riktigt noga ser man Per i luften på Snowboarden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0