tacopaj

ja, de var dagens middag och de var fruktansvärt gott!
med sallad och sås! mumma : )
satt som ett smäck i kistan.
imorse var jag hos tandis och lagade två små mini hål.
de gick super! och snabbt!
fruktansvärt jobbigt bara att bedövningen satt i till just efter lunch.
kändes som att hela ansiktet var uppsvullen plus att halva tungan
var bortdomnad. fruktansvärt obehagligt!
På tal om annat så skulle ju hålla i bf1-dagen idag med
resten av treorna.
så vi ställde i ordning och gjorde de sista under hela dagen.
klockan ett skulle vi samlas med ettorna i matsalen.
dela in dom i grupper etc.
så vi sitter där och väntar.
så kommer carina (vår gamla lärare som har ettorna nu)
carina - ja, vart är alla andra ettor?
lovisa (etta) - de är ingen mer som kommer
carina - men varför?
lovisa (etta) - dom gruppstrejkar, dom var rädda för att dom trodde de var nollning
HAHAHAHAHHAHAHAHA jag dör!
töntiga jävla småskitar! fan vad fula ni är.
hahaha de var fan åres skämt.
"gruppstrejk, för att de var rädda"
haha vad trodde ni vi skulle göra med er?
mörda er? äta upp er? klä av er nakna och lämna er inne i smedjan?
TÖNTIGA JÄVLAR!
men hur som haver så ska jag slå erik en pling och höra om
jag kan komma förbi.
kika lite fotti och se idol :) och kanske en sleep over!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0