söndag

har inte haft ork att skriva något i helgen.
-Fredagen var vi hos johanna som fyllde 18, käkade pizza och tårta.
ölspel, bilbeln och sanning eller konsikvens höll oss igång!
-lördagen började jag med att åka till boden.
gick på stan och hittade mig en höstjacka, äntligen!
sedan blev de maxmat innan vi åkte vidare till trångfors för att se
liras damer spela sin sista match. och dom vann!
så nu är dom seriesegrare, grattis, ni förtjänar de verkligen :)
lycka till nu i div.2!
kvällen spenderade jag med tre pangbrudar!
josse, ekan och häänky! älskar er <3
vi såg först boat trip hos erica, sedan cyklade vi till josse
för att ha en sleepover :) var väl vakna till ca 4 eller nå..
men erica somnade ganska fort!
-söndag alltså idag, har jag inte hunnit göra mycket. vaknat upp hos
josse och åkt hem. ska snart gå och duscha osv. sedan blir de kanske Walle till middag!
sedan ska jag vara med mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0