regn

de verkar som att himlen verkligen öppnade sig idag!
gud så de har regnat!
och jag i ett nötskal tog inte med mitt paraply från min handväska till
gympabagen.. så man var genomblöt!
följde iaf med sandra på roasters efter skolan för hon skulle käka.
de var riktigt mysigt :)
juste, hade min frösta körsång idag!
älskar de redan! de kommer nog bli toppen :)
fick även se våran planering fram till jul i historia,
och de verkade så jävla jobbigt så jag inte ens orkar tänka på de!
men de fixar vi!
nu ska jag iaf vila ett tag framför tvn, kanske slår igång en film.
ska vara hos erica ikväll i stan med josse, jenny och sandra kanske skulle komma :)
vi ska hyra film och tjocka som vanligt!
de är väl de vi är kända för att vara bäst på skulle jag tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0