måndag

idag hade jag egentligen sovmorgon, började två. men hade tandläkaren elva.
så ställde klockan på tio, men vaknar av mig själv halv nio..
lagade ett hål och det gick super! mötte sedan mamma i stan och lunchade =)
hade ju som sagt bara en lektion idag, historia.
vi fick veta provet vi gjorde i fredags. var hundra procent säker på
att jag skulle få ett IG så dåligt som de gick. men klarade iaf ett G, så slapp
omprovet :) men är självklart inte nöjd!
efter skolan gick jag och köpte ett par skor jag hade lagt undan på Din Sko.
fick dom av mamma och pappa i förskottspresent tills jag fyller 18, ett bra tag kvar
men ändå ;) haha
är förälskad i dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0