hon är hemma

ja, nu har mormor kommit hem :) mys!
hon är här just nu. hon käkade middag här. fisk blev de :)
och nu har jag fått mina efterlängtade converse, ett par lila och ett par svarta :D
även en massa usa godis med på tok för mycket färgämnen i!
hur som helst, så kom mamma och hämtade mig halv två på skolan.
gick egentligen till fem, men min huvudvärk höll på att ta livet av mig!
har nog migrän, mamma tror de iaf.
så jag följde med mamma och hämtade mommo på kallax :)
så kul och se henne igen!
åkte till mormor och stannade för att se när hon packade upp sin resväska ;D
fick mina lovely shoes :) vickan och mamma fick också skor :)
sov till halv 6. men huvudvärken satt fortfarande i.
sen så såg vi nyss "män som hatar kvinnor" men hängde inte riktigt med från
början så jag fattade inte ett skit så orkade inte se klart :)
men nu ska jag bara gå ut med milou och sedan göra mig klar för sängen.
känner att huvudvärken är påväg tillbaka igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0