.

känner att huvudvärken håller på att smyga sig in..
men den ska inte få stoppa mig.
ska på bodypump idag med mamma på stil.
har en hemsk träningsvärk i magen sen jag tränade igår!
men de blir nog bra sen.
efter jag tränat ska jag nog ta och kika på idol 2009.
kan nog vara kul att se, speciellt när de är auditions! ha
skolan var allmänt onödig, eller ja, fruktansvärt onödig.
vad har vi gjort? inget enlig mig
juste, tänkte också skriva ett till grattis till
Frida och Amelia som fyller hela 18 år idag!
Amelia fick en grattis puss på skolan, men tyvärr inte
stackars frida, för hon är hemma och är supersjuk..
tycker så synd om stackaren som är hur sjuk som helst
på sin födelsedag. de måste verkligen suga!
Krya på dig <3

Kommentarer
Postat av: frida

tack vännen, kan behöva de :( hade fortfarande 40 i feber imorse:(

2009-09-09 @ 16:22:56
URL: http://frrridar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0