torsdag

Idag fick vi sluta tidigare från skolan vilket var väldigt skönt :)
jag och amelia gick då på max och lunchade =) gott vill jag lova!
gick sedan en snabb runda med mamma och amelia på stan.
finns så sjukt mycket jag vill ha! men har inga pengar..
och när jag väl har pengar finns det inga storlekar :@
längtar skitmycket tills jag fyller år!! shit vad kul :)
få massa presenter, tatuering :D och få äta smörgåstårta <3
iaf så ska jag plugga lite idag, har några inlämningar som ska in idag,
så ska ta tag i dom strax. sen i eftermiddag ska jag, mamma och mormor
åka till storheden. ska kolla lite saker till halloween, kanske kunna flirta till
mig hårfärg och kika på Ö.B som nyöppnar idag :) finns alltid nå billig och
bra där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0