söndag

igår firade vi ju sandra. jag och frida åkte ju till amelia och gjorde oss i ordning.
men det var trevligt! sedan brummade vi vidare till stan, till waldorf.
supergott, förrätt, varmrätt och efterrätt :) men notera att jag delade på allt!
så var inte så gamig och käkade allt det själv ;) haha
sedan vart de lite singstar osv hos sandra. alla drack ju förutom jag, amelia och frida,
så vi åkte ganska tidigt. amelia körde mig då till erica i björsbyn där hanna och josse var :)
vilket var väldigt trevligt!
men nu har jag nyss målat naglarna och ska strax gå ut med hunden.
är inte alls sugen på att gå ut i det här ruggiga vädret..
längtar tills min älskling ska komma hem så jag kan gå ner till han :)
Ni betyder allt för mig <3

Kommentarer
Postat av: frida

älskar dig gulle:)

2009-10-04 @ 14:15:55
URL: http://frrridar.blogg.se/
Postat av: Amelia

Jag älskar er oxå mina hjärtan :) <3

2009-10-04 @ 18:26:45
Postat av: emilia

är det du som kommenterat min blogg i lördags?

2009-10-05 @ 18:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0