nattetid

ligger i sängen med datorn i famnen!
har varit hos hanna ikväll med josse :)
vi åt först middag på grillen och traskade sedan till hänkyy!
planerade halloween, såg desperet, såg skräckis och myste :)
vi tog ju några väldigt söta bilder också! skulle så hemskt gärna
lägga ut dom här och visa er, men tror inte jag har tillåtelse av
josse?;) haha eller vad säger du?:D
längtar till halloween, det blir nog bra! hela outfiten är klar nu!
vampyr blire att vara ;) haha med tänder och allt!
färgade mitt hår idag också för att det skulle passa till löshåret,
men det blev bara ännu mörkare.. suck!
så nu måste jag köpa färg så jag kan färga lösiset i morgon.. jobbigt!
vill gå på stan också, typ på torsdag och köpa nå kul :)
ska typ och ta svinissprutan då! läskigt, kanske dör eller blir förlamad?
aja, nu ska jag sova! godernatter

Kommentarer
Postat av: blomman

eller så kanske du börjar gå baklänges när du tar sprutan :o (om du har sett videon om tjejen som tog vaccinet och blev helt knäpp kan bara gå baklänges annars går hon som en apa typ, och kan bara prata normalt när hon springer)

2009-10-28 @ 03:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0