mörkt

jag avskyr verkligen hösten/vinter.
som den dära mellantiden! på morgonen är det svinkallt,
så då åker den tjocka vinterjackan på! och sedan när man
går hem från skolan är det strålande sol och skönt ute!
man svettas ju ihjäl. det är sjukt jobbigt!
jag blir alltid jättetrött på hösten/vintern.
det blir mörkt tidigt och jag har ingen ork till något!
speciellt när man har långa skoldagar på vintern.
när det typ är svart ute klockan tre på dagen!
då är verkligen motivationen och orken på botten..
jag vill ha sommar och värme!
en utlandsresa eller något skulle inte sitta helt fel!
sola så att man inte är så blek och ful!
usch vad hemskt! vill fara utomlands och bli brun. nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0