lördag

samtalet jag skrev om igår att jag fick var om att jag
var en av de utvalda tjugo personer i hela norbotten till
lucia, så skulle få komma på intervju.
har varit i mediahuset från tio till halv fyra.. blev intervjuad
och det kändes riktigt bra, så jag trodde jag hade en chans.
sen fick jag sitta och vänta i fem timmar tills som hade intervjuat
alla och bestämt sig.
men jag blev tyvärr inte en av dom tio.. känns sjukt tråkigt!
för jag ville det så oerhört mycket!
men jag var väl helt enkelt ingenting för dom!
besviken på mig själv..
men annars så sjöng vi i kyrkan med kören idag eftersom det
är fn-dagen. och det var väl rätt okej, sen åkte jag och amelia
till henne :)
ska gå och lägga mig nu, för jag ska upp tidigt i morgon, till happis
bär det av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0