söndag

otroligt nog mår jag förvånadsvärt bra idag, jämfört med igår..

kan sammanfatta helgen:
Fredag - For till anna på kvällen för att hålla henne sällskap innan hon
skulle ut på cleo, erik och co skulle också ut så blev supersugen jag med!
så jag hakade på! och det var en grymt kul kväll! shit alltså..
men dagen efter mådda man inte i det bästa laget..
Lördag - mådde som ett arsle och var allmänt seg..
vi åkte till graven och tände ljus :)
sedan åkte jag till josse, för middag och fix inför kvällen!
vi hade supertrevligt :)
vid åtta tiden började folket rasa in :) riktigt kul, och dans hela natten!
helt galet! sen in på småtimmarna började det komma massa okänt
folk som inte ens josse kände :s småfjortisar!
men jag hade kul ändå =)
Söndag - tog en lång sovis och har vaknat för en liten stund sen! enormt skönt.
har nyss ätit frukost och nu ska jag gå och klä på mig.
ska sedan byta rum med min syster :) och efter det ska jag nog vara med erik,
fast det blir nog senare ikväll :)
måste förbi josse och hämta mi plattång, volumemaster och mitt hårspray ;)
Det kommer mera bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0