söndag

seg dag! sitter i sängen med datorn i famnen och dunkar Spotify, får damp på reklamerna!!
Britney Spears - 3 som forsar ut ur högtalarna nu!
har iaf nyss sminkat mig och fixat håret! har också fixat nya tippar på naglarna
för en stund sedan, lackade med svart! svart är min älsklingsfärg för er som inte vet/märkt det <3
ska till farmor på en tag och äta middag. tacos igen.. åt de igår!
men sedan ska jag till min älskling! eller han sa kanske, men jag har bestämt att de blir så ;) haha
ska nog sova där också =) mys! ett bra tag sen jag var med han, och sov där!
hade ju också tänkt lägga in bilderna från i fredags idag, men mormor hade lånat kameran igår
och mamma glömde ta med den när hon var förbi där idag. men i morgon kommer dom :)
så per, du får vänta en dag till! hoppas du överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0