lördag

ledsen för gles uppdatering idag.. men har verkligen inte haft någon ork!
blev ju ingen lugn hemmakväll igår, utan de blev utgång på cleo med anna
och jennifer :) en riktigt rolig kväll, men for hem redan tio över två!
har varit död hela dagen i princip! åkte till stan med mamma, vickan och mommo
vid lunch, åt på dagobert och så fick jag mig en ny mössa :) tack mamma!
sedan slocknade jag i sängen igen direkt när jag kom hem, och efter de käkade vi
en god middag hemma hos mormor :) riktigt mysigt!
och nu är jag hemma, har varit de hela kvällen och ska fortsätta vara de hela kvällen
också, känner att jag behöver de :)
cheeseballs, julmust, stor marabou chokladkaka och Robinsson :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0