jupp

har just ätit en kvällsmacka och druckit ett glas apelsinjuice, vet att de är
superonyttigt att äta sent på kvällen! men var så sugen ;)
ikväll har jag bara tagit det lugnt! duschat osv.
även pratat med min älskling i telefon en stund innan dom skulle kliva på
planet hit till luleå. han och hans föräldrar har varit i sthlm i helgen :)
hade ingen aning om att han skulle dit, och sedan när han ringde mig på
lördagen så fick jag veta de.. kul att man får ta del av informationen :p haha
men jag överlevde ändå!
saknar han! de var typ en vecka sen jag såg han.. buhuu!
men i morgon så ;) haha
juste, matte skrev att han skulle komma hem den 23e och vara till den 8e,
hur kul som helst ju :) var ju som så längesen man såg han nu!
då blir de party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0