?

gud vad jag är trött! är kroniskt trött nu för tiden..
vad beror de på? de gråa tråkiga och pissiga vädret gissar jag på!
skolan är förövrigt tråkigare än vanligt! vi har inget att göra och våra lärare
har sådan brist på fantasi så vi får bara lyssna på föreläsningar..
och som idag, så spelade vi ett spel som heter "självbildsspelet" och gjorde restuppgifter.
sjukt onödig dag! precis som alla andra..
är så oerhört glad över att vi äntligen går ut till sommaren! shit vilken befrielse alltså!!
fast har också stört mycket ångest över att gå ut skolan.. var ska jag få pengar ifrån?
inte finns de några jobb heller inte..  har sökt som en tog på massa olika jobb på bland
annat arbetsförmedlingen, men icket.. så nu har jag gjort klart mitt cv och ska bara skriva
ett personligt brev till det, och sen ska de ut och sökas jobb!
måste ha ett jobb!! ingen snäll själ där ute som har ett att erbjuda?:)
hur som helst ska jag nu kika lite One Tree Hill tills pappa kommer hem med maxmat..
måste sluta med flottismat!!
sen ska jag och mamma och handla :) älskar att storhandla :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0