battlefield

nu har jag bytt rum med min syster, städad och bytt sängkläder!
åt nyss fiskpinnar, potatismos och remouladsås <3 en av favvisrätterna!
men hur som helst jag jag iaf ta och gå och duscha nu!
det behövs mer än väl sen allt förbannade hårspray från igår!
det ser ut som ett skatbo! så tuperat är det, och det är inte lite med spray heller.
fyfan! orkade inte borsta ut det när jag kom hem igår, så när jag vaknade var det
nästan hemskt att se sig själv i spegeln ;p haha
men huvudsaken är att jag hade kul igår! hoppas alla andra också hade det :)
nej nu måste jag slita mig, en lång varm dusch väntar!
sedan ska jag tända ljus i hela rummet och ligga och mysa i sängen tills jag ska till
mitt hjärta och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0