vilket väder?

idag har de varit ett konstigt väder om jag själv får säga de. vaknade upp av att solen verkligen sken in på sidan av rullgardinerna, men sen när jag hade klätt på mig så var de molningt som tusan ute :o hallååå? vart tog solen vägen?

men skolan har gått bra, inte alls jobbig. vi gjorde inte mycket vettigt!
spelade lite spader dam med erik och co innan vi tog bussen hem. åkte då till erik, vi käkade lite mackor såg oth och sen gick jag nyss hem :)
väntar på mat! tacos idag. gott<3

har träning sen halv nio till tio : ) skönt! men jag hatar verkligen tiden.
tycker det är riktigt skönt att träna faktiskt :D förut gruvade jag mig alltid innan jag skulle på träningar för att jag tyckte de var så jobbigt, men nu är de bara kul! och de går faktiskt bra också.
match på söndag på porsön mot luleå df, så hoppas jag får spela : )

min bejbi kommer hit och sover med mig efter träningen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0