värme

riktigt härligt väder idag!
vaknade klockan tio av att jag hörde en svag röst som sa de är 19 grader i skuggan på baksidan idag.
gapade och frågade pappa om de var varmt ute för att försäkra på att jag hört rätt, och de hade jag : )
så tog på mig bikinin och la mig i solstolen direkt! 
har lega ute i 2 och en halv timme nu så vart lite less.

min bejbi ringde mig just också  :) dom hade kommit fram till Arlanda nu, och planet till London gick 15.20 typ. tråkigt att han far.. vill också åka iväg någonstans! men hoppas verkligen du kommer ha de toppen bejbi!! han har ju lovat mig en liten present också : ) haha

men nu ska jag göra nå vettigt, sen åka till sandra och fixa lite med emelies presenter osv : )

Tänkt att denna lilla skrutt blir hela 18 år i morgon!
De kommer bli en grym fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0