valborg

tycker jag själv inte är nå speciellt alls! tillbringa de med sina nära och kära.
jag tillbringade då min valborg i Alhamn med Erik, Sandra och Emelie :) härliga prickar! eftersom min bejbi gick ut..
de började med att vi käkade, och de är en klass för sig! vi fick inte igång grillen, så vi började grilla på halser i kaminen inne och då ser vi att de blivit asbra grillglöd i grillen ute, så då duktig som jag är, ska ta halstret och vända på de och alla fläskfilé bitar hamnar i en hög på golvet.. åhnej!
men sen så gick allt som smort :) supergod mat, med ett underbart gäng människor!

kvällen rullade på med cider, öl, gura och sång följt av spel! så kuuuuul! skrattade så jag grina ett x antal gånger. fyfan alltså :D 
på tal om utedasset som dom hade så fick jag och emelie besöka de en miljard gånger typ! de luktade fanskap och var inte alls kul! haha 

idag när vi vaknade upp vid halv tio tiden så gick vi direkt ut och la oss på altanen. sjukt najs väder! 16 grader <3 
men nu är jag hemma, ska packa upp och duscha!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0