utbildning

japp, idag ska jag på avsparks utbildning för fobollsskolan eller nå sånt dära, men de är iaf för sommarjobbet på fotbollsskolan i år. är inte så sugen på att sitta och lyssna från halv 6 till halv tio.. men får härda ut! 
men jag missar desperet housewives!!! 

dagen har varit fruktansvärt onödig.. som vanligt. men när vi kom till skolan fick vi veta att vi bara behövde göra kompleteringsuppgifter, och dom som inte hade några kunde gå hem igen. så då slutade jag direkt när jag hade börjat..
så gick in till stan och mötte mamma och vi käkade lunch på mat och prat :) asgott! tog en varm macka (vet inte vad de heter) men den hette iaf "red hot chicken", och den var verkligen stark! men jag rekomenderar de.

nej nu ska jag avrunda, ska nog stoppa på nya tippar kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0