torsdag

nu har ja äntligen lagt mig i rätta i sängen och ska försöka mig på en tidig kväll. fast vart just jättesugen på té...

min dag har sett ut på detta vis:
skolan, lugn dag som tusan! de härliga vädret förtjänade vi äntligen efter molnigheterna. käkade mommos supergoa palt till middag<3 lööööv it! sen hade jag städning med viktoria björnsson från laget på intersport/tema sportia? (de på storheden) på storheden klockan 6. mamma följde med så de skulle gå snabbare, och vickan hade skickat sin mamma och städa också ; ) de stod i mailet att de skulle ta en till en och en halv timma att säda och för oss tog de just över tjugo min :D glaaas sara! sen åkte vi och handlade, köpte mera slingfärg och expressen Fredag :)
så när jag kom hem satte jag igång med slingorna direkt, denna gång med hetta.
tänkte mig ett mycket bättre resultat eftersom färgen var ljusare än igår. men de resulterade i att de fortfarande inte satte sig så värst mycket färg på längderna. blir så less! vad tusan är felet?
men nu får håret vila ett tag, och sen blire mera ;D

nej nu ska jag försöka sussa, tråkig dag som tusan i morgon!



Kommentarer
Postat av: eemiliaj

haha visst är den het? ;o om jag ska säga sanningen så är t-shirten en kompis och den är beställt från nån tidning, märket är brooker, så jag tror det är från ellos/haléns, men tippar på ellos!! kolla där, :D fin blogg du har btw =D

2009-05-08 @ 14:01:12
URL: http://eemiliajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0