tacos

dagens middag!
dagen har sett ut på detta sätt:
gav erik frukost på sängen, och han vaknade äntligen då! sedan låg vi och myste i sängen i ca två timmar med oth. sen for vi till mig, bytte om osv, sen cyklade vi ner till porsöplast där jeppe, sebbe, empo, mika och hans tjej gab var :) så dom spelade lite fotboll medans jag och gab titta på och busade med mikas hund milou :) lite lustigt att vi båda har en coton de tuléar som heter milou ;p haha

men nu har vi då just gjort middag. eller jag gjorde till oss. tacos blev de :) smarrigt!
vet inte vad jag ska hitta på ikv, blir nog att vara med erik ändå.
hanna ville ju hitta på nå sa hon, men nu skulle dom tydligen fara till erica i björsbyn så får vara med erkibejb ist.
men nu ska jag vara social med min älskling!
Älskar dig mer och mer för varje dag som går <3


Håret <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0