still alive

ja jag lever fortfarande, fast jag är uttråkad till 1000%. varför då? jo för att min kära pojkvän har sovit sen han kom hit.. eller han vaknade när han hörde att maxmaten var här -_- och de värsta var att han var svinsur och vägrade kliva upp när jag bad han komma och äta, men direkt mamma gick upp och bad han komma så vågade han väl inte ligga kvar :p haha
men de var iaf smarrigt med maxmat, inte allt för nyttigt men gott =)

ska inte till frissan och färga och de på fredag, ska göra de den 25e ist typ. så ska fara med vickan på kvantum på en liten stund och köpa slingfärg :) får se om jag lyckas göra de själv :o

juste, pratade med sandra idag på skolan. sandström inte enbom :) vi ska göra nå på lördag när mina föräldrar ska till hennes föräldrar i björra på typ nå fotbollsfest. så vi ska typ göra middag och så :) pratade med jossi om de också, och hon ville gärna haka på : ) så länge sen jag var med er brudar! har verkligen saknat de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0