stan

kom nyss från stan. gick med josse, hanna och erica  :) men josse fick gå själv när vi gick och köpte hennes present ;D
sen så köpte jag ju även kjolen från monki jag lagt undan och ett vitt linne från monki, tog en större storlek än jag har så att de ska bli lite pösigt : )

träffade också emelie, sandra och keso på stan så gick med dom en kort stund innan jag satte mig på bussen hem..
var så sjukt hungrig när jag kom hem, så har just ätit en risifrutti :D

ska nu ta de lugnt ett tag och sen göra mig klar för att åka in till stan och äta på waldorf med ett gäng superhärliga människor och sen blir de att hitta på något, möjligtvis gatufestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0