söndag

vaknade klockan tolv idag, men var fortfarande riktigt trött. pappa frågade mig om jag skulle med på mitt lags match i alvik, självklart! ja då hade jag 25 minuter att göra mig klar på tills sten skulle komma och hämta oss. stress stress!

i alvik var de riktigt fint och soligt. matchen slutade 2-2. bra gjort! riktigt bra spelat till och från :)
är så sugen på att spela. ska kämpa igenom träningarna den här veckan så kanske jag får spela på söndag mot luleå damfotboll :) skulle vara riktigt kul! om jag nu inte får ondare i benet..

nej nu ska jag byta om, fara till farmor och käka tacos, hem och byta om igen sen träning :) är riktigt sugen på träning idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0