solsolsol

har inte haft nå tid alls att skriva i helgen. så här kommer de lite kortfattat!

fredag - vi var ett gäng som firade per med middag på waldorf och gatufestival, bus i stadsparken och allsång till skaburian.
grymt härligt kväll, men ett härligt gäng. hade superkul!
de var helt galet när skaburbian spelade, men dom är så grymt bra!<3
sov hos mitt hjärta också!


Lördag - låg och stekte ute i solen. cyklade ner till upploppet för stadsmaran med pappa och kikade lite, sen följde jag med pappa, anders, freddan och maria till Old B´s uteservering  :) mys! och varmt, brände mig på ryggen.
For hem och fixa, cyklade till josse i björra. grillning med brudarna, sedan party med en hel drös fol som kom och gick! härlig kväll ! satt ute i linne hela kvällen utan att frysa. sommar <3

söndag - vaknade tio av att pappa sa att de var 25 grader ute, och de kunde jag inte motstå. så har legat ute från halv elva. har också käkat maxmat till lunch :)
men nu ska jag ut och steka!

Bilder från igår kommer sen när hanna och josse skickat  ;)

saknar mamma och vickan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0