onsdag

jag känner mig riktigt dagvild! vet inte varför men de kan ju bero på "valborgs-lovet" om man säger så eftersom vi var lediga mer än en vanlig helg :)

igår hade jag sprängande huvudvärk och de var hemskt! så jag och mamma tog med milou på en liten prommis och så gick vi förbi mommo :) hon ska kanske skaffa en kisse :D:D hon har hittat en hon vill ha som heter Gunwald <3 soo cute! mommo om du läser de här. skaffa Gunwald! hur mysigt skulle de inte vara att ha en liten kisse? då är du heller aldrig ensam :)
sen gick jag iaf ner till mitt hjärta och sov där <3

dagen har rullat på i ett bra tempo, inget krävande idag heller. fick veta att jag hade klarat kommunikationsprovet också, tack!
men nu är jag och erik här hos mig, erik har nog somnat här brevid mig för han blev väldigt tyst.. inte så konstigt beroende på att han inte sov nå i natt som vanligt? dåliga sovvanor kallar jag de!
men nu ska jag nog också vila en sund, sen ska pappa hämta flottig maxmat :)






Kommentarer
Postat av: Mommo Lena

Jag läser och ser att du har bestämt dig för Gunvald men jag måste nog vänta till hösten innan jag skaffar katt.



Kramisar, mommo

2009-05-06 @ 17:17:48
Postat av: Mommo Lena

Jag läser och ser att du har bestämt dig för Gunvald men jag måste nog vänta till hösten innan jag skaffar katt.



Kramisar, mommo

2009-05-06 @ 17:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0